هفت فرق غیرقابل انکار افراد موفق و ناموفق [قسمت اول]



این پست را به دو قسمت تقسیم کردم و قسمت بعدی را فردا منتشر خواهم کرد تا طولانی شدن آن باعث نشود شما آن را نصفه و نیمه بخوانید. قبلآ راجع به چنین پست هایی اینجا بحث کرده‌ایم ، چند دقیقه‌ای که دقیق خواندن این پست وقت شما را خواهد گرفت شاید برایتان بعدآ هزاران دقیقه‌ی شاد و سرشار از موفقیت به ارمغان بیاورد ، اگر باور ندارید مشکل از شماست!

تا به حال فکر کرده‌اید چرا عده‌ای در انجام کاری موفق می‌شوند و عده‌ی دیگری در انجام همان کار شکست می‌خورند؟ به راستی رمز این موفقیت چیست که عده‌ای به آن می‌رسند و عده‌ای تا آخر عمر انتظار آن را می‌کشند؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید ببینیم افراد موفق و ناموفق چه تفاوت هایی با هم دارند.

در زیر هفت تفاوت مهمی که افراد ناموفق با افراد موفق دارند را با هم بررسی می‌کنیم:


ادامه مطلب ...

هفت فرق غیرقابل انکار افراد موفق و ناموفق [قسمت دوم]



پیشنهاد می‌کنم ابتدا قسمت اول را بخوانید ، اگر خوانده‌اید پس ادامه را داشته باشید:

۴- آنها خودشان را شکست می‌دهند: شکست هم انتخابی است ، افرادی هستند که با وجود سختی هایی در زندگی که من و شما حتی تصور آنها را هم نمی‌کنیم به مرتبه و مقامی بسیار بالا رسیده‌اند و خیلی های دیگر هم هستند که با بهترین شرایط اجتماعی ، مالی و خانوادگی بزرگ شده‌اند اما الان به گدایی مشغولند.

تصمیم ندارم تمام تصمیمات غلطی که موجب شکست می‌شود را اینجا لیست کنم هر چند اگر تصمیم داشتم هم

نمی‌توانستم اما برخی از عمده ترین علل شکست به شرح زیر است:

- عادت های مضر ، اعتیاد
- تحصیل نکردن
- بی علاقگی نسبت به شغل
- خیلی زود بچه دار شدن
- تنبلی ، رفتار بچه گانه
- بدهکاری های زیاد
و….

ادامه مطلب ...

پر بیننده ترین وبلاگ دنیا: با ۱۰۰ کاربر آنلاین در هر ثانیه



وبلاگ خانم ژو جینگلی Xu Jinglei ، با آدرس  http://blog.sina.com.cn/xujinglei .  هنرپیشه و کارگردان معروف 33 ساله چینی، که فقط در باره زندگی، سینما و مسایل معمولی روزانه می پردازد در کمتر از دو سالی که از آغازش میگذرد درین ماه (جولای - تیر ماه)  مجموعا قادر به جذب 100 میلیون پیج ویو ( page view  بازدیدکننده ) شده و رتبه اول در دنیا را دارد و به اصطلاح از رادار آمارگیرهای وبلاگی دنیا هم خارج شده،  و کتابی هم بر گرفته از مجمومه نوشته های وبلاگیش منتشر کرده.. سایت آمارگیر Technorati تکنوراتی پارسال وبلاگ جینگلی را بالاتر از وبلاگهای معروف امریکایی همچون  وبلاگ گروهی   boingboing.net  قرار داده بود و حالا در صدر دنیاست.. , رتبه دوم هم وبلاگ یک رمان نویس جوان و معروف چینی بنام Han Han  است که بزودی به مرز ۱۰۰ میلیون بازدید کننده میرسد.

منبع : گاردین،  اکبر-ش (تورنتو)  ، نظرات کاربران سایت بالاترین (البته قبل از تصحیح آدرس لینک وبلاگ ژو جینگ لی)